Spørsmål og svar

Email Support

Har du andre spørsmål som ikke blir besvart her? ta kontakt med oss på

kundeservice@cardcenter.no

Bestilling

Ingen problem! Ta kontakt med oss via e-post , Facebook chat eller telefon 94 45 25 17 og fortell oss hvilket produkt du ønsker å legge til din eksisterende bestilling. Vi vil deretter oppdatere ordren for deg og sende deg en e-post med en bekreftelse. I denne e-posten vil du også finne en link hvor du enkelt kan betale for differansen.

Absolutt! Vi forstår at det noen ganger kan være vanskelig å velge den perfekte gaven. Vi har satt sammen en rekke gaveforslag basert på egen erfaring, populære produkter og kundeanmeldelser. Besøk vår Gavetips seksjon på nettsiden, eller kontakt oss direkte via  e-post , Facebook chat eller telefon 94 45 25 17.

Ingen problem! Ta kontakt med oss via e-post , Facebook chat eller telefon 94 45 25 17 og fortell oss hvilket produkt du ønsker å legge til din eksisterende bestilling. Vi vil deretter oppdatere ordren for deg og sende deg en e-post med en bekreftelse. I denne e-posten vil du også finne en link hvor du enkelt kan betale for differansen.

Absolutt! Vi forstår viktigheten av å motta produkter i perfekt stand, spesielt for samlere som samler sealed. Etter at du har lagt inn bestillingen, vennligst kontakt oss direkte på e-post , Facebook chat eller telefon 94 45 25 17 for å informere oss om ditt ønske. Vi vil da sørge for at produktet ditt blir pakket med ekstra omsorg og beskyttelse.

Dersom bestillingen din inneholder en forhåndsbestillingsvare, venter vi med å sende hele ordren til alle varer er på lager. Dette er fordi bestillinger ikke deles opp automatisk i vårt system. Når den siste varen i bestillingen din er på lager, vil hele ordren bli sendt ut samme dag. Hvis du ønsker å få tilsendt lagerførte varer umiddelbart, har du to alternativer:

  1. Vi kan dele opp bestillingen manuelt dersom oppdelingen når vår gratis fraktgrense på 999,-.
  2. Du kan betale frakt for de lagerførte varene.

For fremtiden anbefaler vi at du legger inn to separate ordre dersom du vil ha lagerførte varer sendt med en gang og ikke vente på forhåndsbestillingsvarer.

Absolutt! Under utsjekk, fyll inn mottakerens adresse som leveringsadresse. Hvis du ønsker at vi legger ved en personlig melding, kontakt oss med detaljene etter at du har lagt inn bestillingen.

Hvis et produkt du har forhåndsbestilt reduseres i pris før det er sendt, vil du automatisk bli refundert differansen ved lansering. Skulle prisen derimot øke etter at du har lagt inn din bestilling, garanterer vi at du beholder den opprinnelige, gunstige prisen.

Frakt og sending

Når du fullfører en bestilling hos oss, skal du motta en umiddelbar ordrebekreftelse på e-post. Dersom du ikke ser denne e-posten i innboksen din, anbefaler vi å sjekke spam-mappen, da e-poster av og til kan havne der ved en feiltakelse.

Når din bestilling er sendt fra oss, vil du motta en e-post med et sporingsnummer og en lenke. Klikk på lenken for å se oppdateringer og status for forsendelsen. Dersom du har problemer med sporingen eller ikke har mottatt sporingsinformasjonen, ta gjerne kontakt med oss via  e-post , Facebook chat eller telefon 94 45 25 17 så hjelper vi deg gjerne videre.

Vi sender ut pakker daglig fra mandag til fredag. For at din bestilling skal bli sendt ut samme dag, bør du bestille før kl. 12.00. Bestillinger lagt inn etter kl. 14.30 vil bli sendt den påfølgende virkedagen. Dersom du har en bestilling som er spesielt tidskritisk, ber vi deg ta direkte kontakt med oss på e-post , Facebook chat eller telefon 94 45 25 17, så vil vi gjøre vårt beste for å imøtekomme dine behov.

Ja, alle våre forsendelser kommer med sporingsnummer. Når pakken er sendt fra oss, vil du motta en e-post med sporingsinformasjonen, slik at du kan følge pakken din hele veien til ditt leveringssted. Dette sikrer både trygghet og forutsigbarhet for våre kunder. Dersom du har spørsmål angående sporingen, er du velkommen til å kontakte oss via e-post, chat eller telefon.

Vi tilbyr flere betalingsalternativer for å gjøre det enkelt og trygt for våre kunder. Du kan betale med: Vipps, kort eller Klarna.

Fraktprisen avhenger av leveringsmetoden du velger:

  • Pakke til postkasse: 39,-
  • Hentested: Maks 99,-
  • Gratis frakt ved kjøp over 999,-

For din trygghet og forutsigbarhet, inkluderer alle våre sendinger, også pakker til postkasse, sporing

Ja, hvis bestillingen ikke er sendt ut fra vårt lager, kan vi endre leveringsadressen for deg. Vennligst kontakt oss så raskt som mulig med den nye adressen, så skal vi gjøre vårt beste for å oppdatere den for deg.

Betaling

Hos oss kan du betale med bankkort, klarna eller vipps.

Absolutt. Hvis varen du har kjøpt blir redusert i pris og er fortsatt innenfor vår returfrist, kan du kontakte oss via e-post. Vi vil da refundere differansen tilbake til deg. Det er viktig for oss at våre kunder føler at de får en rettferdig behandling når de handler hos oss.

Retur/reklamasjon

Når vi mottar og behandler din retur, starter vi prosessen med å refundere beløpet. Dette kan vanligvis ta mellom 3-5 virkedager avhengig av betalingsmetoden du brukte. Vær oppmerksom på at det i enkelte tilfeller, spesielt ved bruk av bankkort, kan ta litt lenger tid før beløpet reflekteres på kontoen din grunnet bankens egne behandlingstider. Dersom du har spørsmål om refusjonen, er du velkommen til å kontakte oss via e-post, chat eller telefon.

Dersom det mangler en vare i pakken din, ber vi deg ta kontakt med oss umiddelbart. Send oss en e-post , Facebook chat eller telefon 94 45 25 17, og oppgi ordrenummeret ditt samt informasjon om hva som mangler. Vi vil raskt undersøke saken og sørge for at manglende varer blir sendt til deg så snart som mulig. Din tilfredshet er viktig for oss, og vi vil gjøre vårt beste for å rette opp i eventuelle feil så raskt som mulig.

Kontakt oss, så undersøker vi hva som har skjedd og sørger for at du får det som mangler.