Spørsmål og svar

Email Support

Har du andre spørsmål som ikke blir besvart her? ta kontakt med oss på

kundeservice@cardcenter.no

Bestilling

Da kan du sende oss en mail, chat, facebook melding eller ringe oss så ordner vi det. Da slipper du også å betale dobbel frakt.

Vi hjelper deg gjerne med å finne rett gave til uansett hvem det måtte være og uansett hva budsjettet ditt er. Ta gjerne kontakt med oss så gir vi deg noen uforpliktende tips og forslag.

Dersom ordren ikke er sendt enda så er det selvfølgelig mulig. Bare kontakt oss så vil vi ordne dette for deg.

Frakt og sending

Etter din bestilling skal du få to mailer fra oss. En rett etter bestilling, dette er en ordrebekreftelse, og en rett etter pakken er sendt, denne vil da inneholde sporingsnummer. Husk alltid å sjekke spam-mappen din dersom du ikke finner noe mail fra oss i innboksen din.

Du vil få en egen mail med sporingsnummer så fort pakken er sendt. Da kan du trykke på selve sporingsnummeret og får opp informasjon om hvor sendingen din befinner seg.
 

Vi sender pakker hver dag mandag til fredag klokken 15.30. (Bestill før 14.00 og få pakken din garantert sendt samme dag). Dersom du bestiller noe etter 14.30, så sendes det neste virkedag. Om du har en bestilling som haster så kan du henvende deg til oss og vi vil prøve så godt vi kan å imøtekomme ønskene dine.
 

Alle våre pakker blir sendt med sporing og du får tilsendt link til denne rett etter din ordre er sendt.
 

Det kan du! Men ta kontakt med oss på forhånd for å avtale tidspunkt, så er vi sikre på at noen er til stede og din ordre er klar.

Betaling

Hos oss kan du betale med bankkort, klarna eller vipps.

Dersom varen det gjelder fortsatt er innenfor returfristen så kan du sende oss en mail og vi vil refundere mellomlegget til deg.

Retur/reklamasjon

Du kan forvente å få pengene dine tilbake innen 10 virkedager. Hvor lang tid det faktisk tar avhenger av hvilken bank du bruker. 

Akkurat som du kan hente pakker hos oss kan du også levere dem direkte til oss, men ta kontakt på forhånd for å avtale tidspunkt.
 

Kontakt oss, så undersøker vi hva som har skjedd og sørger for at du får det som mangler.